Nytt PB.
Publicerat den

 
I förrgår sprang jag sex kilometer som planerat. Blåsan på foten störde inte det minsta så det var skönt. Dock var det så in i norden varmt. Inte roligt väder alls att springa i. Idag var det så dags för sex kilometer igen och det var aningen kallare och därför gick det också mycket bättre. Ett nytt PB blev det. Med över fyra minuter! Det känns så jäkla bra. Just nu är jag så taggad på att springa! Känslan att man orkar mer och dessutom snabbare är bara så jäkla skön. Nästa långpass är det dags för sju kilometer. Nu gäller det verkligen att jaga milen så att jag orker till Åloppet.
 
1 km - ?
2 km - 17 min 07 sek
2.42 km (testrundan) - 17 min 49 sek
3 km - 27 min 45 sek
4 km - 32 min 58 sek
5 km - 41 min 46 sek
6 km - 52 min 54 sek
7 km - 1h 09 min 11 sek
8 km - 1h 15 min 53 sek
9 km - ?
10 km - ?
11 km - ?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?