Ny tid.
Publicerat den

Idag bestämde jag mig för att springa hem till pappa. En sträcka på lite över två kilometer. Då jag visste att jag inte hade någon tid för två kilometer så klockade jag den sträckan idag. Nya tiden på två kilometer blev 17.07. Intressant är att göra jämförelsen med mitt personbästa på testrundan vilken bara är cirka 40 sekunder långsammare. Dock sprang jag ju inte mitt snabbaste idag då jag hade en fullpackad vagn att styra runt på. Att tillägga är att det är rena sommarvärmen ute också. Det märks verkligen på orken. Jag är inte van att träna i sån här värme. Själv tycker jag att det är mycket skönare när temperaturen ligger runt fem grader. Det är alldeles lagom.
 
1 km - ?
2 km - 17 min 07 sek
2.42 km (testrundan) - 17 min 49 sek
3 km - 27 min 45 sek
4 km - 32 min 58 sek
5 km - 41 min 46 sek
6 km - 57 min 11 sek
7 km - 1h 09 min 11 sek
8 km - 1h 15 min 53 sek
9 km - ?
10 km - ?
11 km - ?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?