Alltså, så här ligger det till..
Publicerat den

Just nu är jag typ på upploppsrakan på mitt examensarbete. Nästan i alla fall. Det är med anledning av detta fernaliska arbete som det varit väldigt tomt här inne. Och det faktum att Aurora har varit hemma med ögoninflammation i två veckor. Det har inte kunnat hjälpas helt enkelt. Aurora är nu tillbaka på dagis och examensarbetet ska in någon gång snart (är fortfarande oklar på exakt när (inväntar svar från handledaren i denna stund)) och hela situationen gör mig extra stressad. Tänk så ska det in en vecka tidigare än vad jag förutspått!? Två veckor!!? Åååhh, hemska tanke! Imorgon ska jag ge mig på att skriva lite på diskussionsdelen. Upploppsrakan som sagt.. Och det ska bli så skönt när det här är klart.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?