Underbara dag!
Publicerat den

Det var länge sen jag kunde säga det, tragiskt men sant, men idag har det varit en alldeles underbar dag! Vi började dagen med att ha fått sova hela natten. (Hallelulja!) Så både jag och Rora var pigga och glada. Vi åt frukost och sen packade jag i ordning lunch och fika till oss. Sen var det dags att dra på sig kläderna för att knatade in till stan. Vi promenerade till en park där det finns en superfin lekpark. Aurora var pigg, glad och lekte för fullt. Solen sken. Allt var så gemytligt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter lunchandet, fikandet och lekandet så gick vi på stan en stund. Aurora somnade i vagnen vilket gjorde att jag kunde knata runt och kolla bara för kollandets skull. Jag hittade också några ringar till mig, en tröja med en tiger på till Rora samt strumpor till lillan (på vilka dem tyvärr glömt att ta bort plomberingen). Sen åkte vi hem till en tjej som ville bli av med lite köksateraljer. (Att hitta fina saker hos folk som ger bort dem börjar kanske bli min grej?) Efter det åkte vi hem. Denna fredag var precis vad jag behövde! Den kommer jag att leva på länge.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?