Fantastiska dag!
Publicerat den

 
Började morgonen med att lämna Rora lite senare än vanligt. En lugn start alltså. Efter det åkte jag in till stan och strosade runt ett tag. Sen blev det så att jag handlade lite kläder till mig själv. Jag har länge, i åratal faktiskt, letat efter en snygg jeansjacka så när jag idag hittade en jag gillade så slog jag till. Sen hittade jag några andra saker till mig själv också. Jag är nöjd. Kändes lite i plånboken, men ibland måste man få unna sig. 
 
Efter det mötte jag upp Per för lunch. Det är ju alltid lika kul att ses och snacka om allt som hänt sedan sist. Två timmar senare var det så dags att röra sig mot den sista praktikdagen på min fem år långa utbildning. Den allra sista!! Förstår ni?! Det är en sån galen känsla. Det är nästan så att jag blir känslosam när jag tänker på det. Jag hade ett avslutande samtal med min handledare också där jag fick mycket beröm vilket kändes riktigt bra. Jag är redo att sköta och testa på läraryrket själv nu. Det här kommer jag att klara. 
 
Sedan var det så dags att hämta hem Rora från dagis innan vi tog en kort promenad hem till morfar. Vi brukar åka och storhandla med min pappa emellanåt och det var vad vi slutade dagen med. Dagen har varit helt sjukt bra! Fler sådana här dagar tack! Sen att vädret har varit helt fantastiskt gör ju inte saken sämre precis. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?