Äntligen.
Publicerat den

Efter 2,5 veckors uppehåll lyckades jag äntligen klämma in lite träning. Fem kilometer i lugn takt blev det idag. Kändes bra, men mot slutet blev det rätt jobbigt. Det är galet vad snabbt man tappar toppkonditionen egentligen. Väldigt tråkigt, men bara att göra det bästa utav det. Som tur är är ju ändå min grundkondition helt okej nu för tiden och den tar det ju lite längre tid att tappa.
 
På fredag hoppas jag på att kunna ta mig ut nästa gång. Är dock i valet och kvalet om vad jag ska göra på fredag. Funderar nämligen på om jag ska ta med mig Rora till badhuset för första gången. Skulle vara kul, men kommer ju att ha det friare när praktiken väl tagit slut och det är kanske bättre att göra det då. Jag ska fundera lite till innan jag bestämmer mig..
 
Nu ska jag fixa och dona lite här hemma. Ska kolla igenom anteckningarna till eftermiddagens lektion också. På engelskan ska vi börja debattera. Kommer att bli spännande, men får faktiskt erkänna att jag är rätt nervös inför hela grejen. Det var närmare tre år sedan jag pratade engelska och nu ska jag ha en introduktion och dra igång en uppgift i helklass. Det kommer säkert att gå bra, det brukar det göra, men risken är ju att det blir en del språkfel och det gillar jag inte.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?