Almost there.
Publicerat den

Hej alla glada! Idag började jag min fyra veckor långa praktik. Jag tänkte bara meddela det så att ni vet varför det kanske blir aningen tyst här på bloggen ett tag framöver. Praktiken och allt som ska fixas och förberedas kommer att göra mig helt slut de kommande veckorna. Zombievarning typ. Det vet jag med säkerhet då jag är inne på min femte praktikperiod. Det är den näst sista också vilket känns galet skönt.
 
Hur som, det var inte därför jag skulle skriva detta inlägg. Utan igår gjorde jag det igen. Satte PB på distans. Åtta hela kilometer! Fan vad nöjd jag är. Det som kändes ännu bättre var känslan av att jag skulle kunna fortsätta ännu längre! När jag började springa var tanken att ta mig runt sju kilometer. Men då jag höll ett skönt, jämnt och lugnt tempo orkade jag ännu längre. Det känns i benen idag, och morgondagen kommer med all säkerhet att vara ännu värre,  men det var det helt klart värt! 
 
Tio-kilometern kommer allt närmre.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?