Länge sedan nu.
Publicerat den

Solrosen som nu blommar på vår balkong.
 
Nu är vi inne på vår andra och sista semestervecka och det är med anledning av semestern och slappa dagar som jag lagt bloggen lite åt sidan. Dagarna bara rusar förbi och jag försöker att njuta av dem alla, men det är svårt. Speciellt med tanke på att just tankarna om att det snart är dags för dagis och jobb igen gör det svårare. Jag önskar verkligen att vi kunde vara lediga längre. Jag behöver mer ledig tid. Jag behöver mer ledig tid tillsammans med Aurora. Vi behöver framför allt bättre semesterväder där vi kan sola och bada. Planerna om att slappa på stranden och bada tills vi inte orkar bada mer har helt och fullt gått om intet. Det känns så jäkla surt att jag lyckats få semester under sommarens kallaste och mest regniga veckor. Usch och fy! Nej, jag är faktiskt besviken på vår semester om man ser till vädret, men annars har vi hunnit med en del roliga aktiviteter och det är jag nöjd med. Om en stund ska vi iväg med några av mina systrar till grannstaden. Det har jag sett fram emot. Hoppas att ni har det bra ute i det alldeles för blöta (i min åsikt) sommar Sverige.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?