Då har jag kollat.
Publicerat den

Imorse när vi kom till dagis hörde jag med fröknarna om hela "Jag hatar dig"-biten. Tyvärr var det inget som de kände igen. Aurora har aldrig sagt det där och de har inte heller hört några andra barn säga det på avdelningen. Det enda som de skulle kunna tänka sig är att Aurora möjligtvis har hört det av de större barnen på grannavdelningen. Ibland gör de nämligen saker tillsammans och just de barnen har dem ju inte lika stor kolla på. Så, än så länge är frågan om vart uttrycket kommer ifrån olöst. Det enda jag kan hoppas på nu är att lilldamen slutar med det. Av fröknarna fick jag tipset att ignorera det och det tror jag att jag kommer göra. Påpekar jag det hon säger så blir hon bara mer uppmärksammad på det och då kanske hon aldrig slutar.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?