Äntligen!
Publicerat den

 
Planen var att endast klara sig på min mobils internet när jag flyttade till lägenheten, men det fick jag snabbt ge upp. Sedan flytten har jag endast haft min mobil och det har inte varit kul. Men så idag fick jag hem det fasta bredbandet istället. Hallelulja, är allt jag kan säga. Aurora blev glad hon också. Nu äntligen fick hon se Laban (finns på svt.se och barnkanalen). Dock var det en del strul när jag skulle få det att fungera med routern och så, men med hjälp av min superpappa (som kan fixa allt) så fungerar det nu galant! Stooort tack pappa!
 
Och appropå Laban så sa Aurora något roligt inatt. Vi låg och sov i min säng och plötsligt hör jag hur Rora säger:
 
- Laban ligga här! Och sen klappade hon på kudden bredvid sig.
 
Haha, kanske hade vi påhälsning av någon inatt. Vem vet..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?