Två år.
Publicerat den

Idag är det två år sedan jag startade denna blogg. Kan ni fatta att det är ett år sedan jag skrev ett inlägg om att det hade gått ett år? Galet! Så, vad är det som hänt det här året? Favoriterna är många!
 
- Jag började på högskolan igen efter mammaledigheten.
- Jag började springa intervaller och har inte ångrat mig en enda gång.
- Alla resor och utflykter vi gjort. Kryssningarna, Ullaredsresan och Göteborgsresan med familjen är mina favoriter!
- Sommaren. Så sjukt underbar!
- Att jag fått ett jobb som vikare på en plats jag verkligen trivs på.
- Vi flyttade.
- Aurora fyllde två år. Min stora tjej!
 
Och sen fanns det ju tyvärr mindre roliga saker också.
 
- Alla dessa sjukdomar.
- Begravningen utav min morfar.
- Auroras "Jag hatar dig!"- uttalande.
 
Men det positiva överväger helt klart det negativa. Året har varit helt grymt! 2014, jag väntar spänt på var du har att erbjuda!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?