Tankar.
Publicerat den

De senaste dagarna har det blivit väldigt mycket inlägg om träningen. Jag skriver inte bara för er skull utan lika mycket för min egen skull. Om inte mer för min egen skull. För att komma ihåg och för att kunna se tillbaka.
 
För någon dag sedan kom jag att tänka på att det inte bara är min kondition som har förbättrats utan även min inställning till träning och då framför allt till löpning. Förr kunde jag, om jag såg någon springa förbi, tänka att "Jaha ja, där springer en till sån där hurtbulle!". Idag tänker jag istället "Åh, jag vill också!". Det är en stor förändring. Förr kunde jag inte. Jag tänkte att det var skittråkigt och superjobbigt, men idag vet jag att jag kan och att det går bra om jag gör på rätt sätt. Jag är stolt och glad över att jag faktiskt tagit mig tid till att förändra mitt liv.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?