I'm fucking awesome!
Publicerat den

 
På fredag är det ett år sedan intervallstarten. Och vid det här laget vet ni vad det innebär. Det är testdags! Så idag när mina planer om att åka till skolan för att studera med basgruppen blev inställda så tänkte jag att det idag kunde vara den perfekta dagen. Och hur gick det? Som överskriften på detta inlägg kanske skvallrar om så gick det super! Slog mitt personliga rekord igen med en minut och fyrtiofyra sekunder. Då bör det även tilläggas att jag inte hade någon runda att springa denna gång utan fick hitta mig en runda vilket kanske inte är det optimala då man vill slå rekord. Denna runda var inte heller lika plan som den tidigare. Sedan var jag så dum att gå ut väldigt hårt. Typ maxa från första början och det är definitivt inte att rekommendera om man ska orka springa snabbt en längre sträcka. Så mot slutet var benen rätt stumma vilket jag definitivt kommer att ha i åtanke till nästa gång. För visst blir det fler gånger. Jag har nya mål att sträva mot och fler personliga rekord att slå!
 
Så här ser tiderna för rundan (2.42 km) ut:
28 februari: 27 minuter och 26 sekunder
30 augusti: 21 minuter och 35 sekunder
29 november: 19 minuter och 35 sekunder
26 februari: 17 minuter och 49 sekunder - Ny runda!
(I alla tider är fem minuter snabb gång som uppvärmning inräknad.)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?