Helgen som gått.
Publicerat den

 
I lördags var jag flytthjälp då syster M med sambo skulle flytta. Flytten gick supersnabbt då vi var många som hjälpte till så det var skönt. Under tiden fick Aurora vara hemma hos sin farfar och hans fru i några timmar. Det hade gått bra även om hon var ledsen i början, men så kan det ju vara innan hon känner sig helt bekväm. Sen efter att jag hämtat Rora från farfar åkte vi hem till morfar en stund för att hon skulle få umgås med sin kusin. Det är sååå underbart att se dem tillsammans. Älskade ungar!
 
 
 
Idag har vi bara varit hemma. Eller vi var ut en stund i regnet på förmiddagen till en lekpark här i närheten. Aurora var i himmelriket med tanke på alla vattenpölar. När vi kom hem åt vi lunch och sen vilade vi någon timme. Nu på eftermiddagen har vi kollat film och jag har städat av lite här hemma. Allt som allt har det varit ett riktigt fint och lugnt avslut på denna vecka.
 
 
Aurora fick även sina finger- och tånaglar målade med nagellack, som belöning för att hon varit så duktig då jag klippte naglarna, och hennes reaktion var jätterolig! Hon sa hela tiden "Åhh!" och sen fnissade hon. Haha. Gullunge! Så nu är hon finmålad vilket hon visar och pratar om. Gud vad jag älskar den här åldern!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?