Bättre dag idag än igår.
Publicerat den

I fredags kväll började jag känna mig aningen skum. Typ magsjuke-skum. Och mycket riktigt blev jag magsjuk inom några timmar. Fy farao! Räcker det inte med sjukdomar nu? Tydligen inte. Men, hellre att det är jag som åker på det än Aurora. Gårdagen spenderades för min del i soffan. Aurora fick åka hem till morfar med familj då jag kände mig som världens sämsta mamma. Höjdpunkten var då jag kräktes och Aurora samtidigt stod och vrålade i köket efter välling. Det är nog något av de jobbigaste ögonblicken jag varit med om hittills som mamma. Jag kände mig värdelös på alla punkter. Det är verkligen tur att jag har en familj som ställer upp i vått och torrt. Annars vet jag inte vad jag skulle ha tagit mig till.
 
Jag mår mycket bättre idag så det verkar som att det var en 24h-grej. Tack och lov. Nu hoppas jag bara att inte Rora åker på det, men med tanke på vår sjukdomshistorik när det kommer till magsjukor så skulle jag inte bli speciellt förvånad.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?