Påskafton.
Publicerat den

 
Här kommer fyra bilder från våran påskafton. Fröna som jag planterat växer och frodas. Snart är det dags för dem att flytta ut på balkongen. Jag prövade även på att göra en rosett i håret på min minsta syster. Jag hade själv tänkt göra det i mitt hår, men det var alldeles för krångligt så lillsyrran fick vara hårmodell istället. Sen är det en bild på hur jag målat naglarna dagen till ära. Små kaniner kändes passande. Och till sist är en bild på mig och min älskling. Som nu på morgonen vaknade upp med ögoninflammation (smittad av kusinen). Verkligen jättekul. NOT! Jag börjar känna mig stressad med examensarbetet och en vecka (minst) hemma med Rora känns inte alls speciellt kul. Sen att jag själv känner mig överkörd av ett tåg, pga. min pollenallergi, gör inte saken bättre. Veckan som kommer kommer att vara en prövning, det är jag rätt säker på. Men innan den drar igång ska vi till min pappa idag igen och umgås med familjen. Jag längtar!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?