Alltså..
Publicerat den


Snart har första "lediga" veckan gått och plugget har inte alls gått så bra som jag hoppats. I måndags var jag hemma med ett sjukt syskonbarn. I tisdags gjorde jag allt annat än att plugga. Att städa, tvätta och träna var mycket roligare. Igår var jag till tandläkaren (med betyget väl godkänt), handlade, tränade, hjälpte syster C med en storhandling och lyckades faktiskt skriva lite lite på examensarbetet. Idag är jag hemma med denna filur. Aurora sov dåligt i natt och är gnällig rent allmänt så jag tror att hon blir sjuk inom en snar framtid. (Perfect!) Mitt examensarbete går inte så mycket framåt som jag hoppats alltså och imorgon ska jag skicka in det till handledaren för en första koll. Men, så är det väl ibland. Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Nu ska jag ha fruktstund och kolla Nicke Nyfiken med den lilla plutten här hemma.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?