Lördag med mycket roligheter.
Publicerat den

Först ska jag berätta att jag överlevde kvällen. Inga pinsamma insomnanden som tur var. Middagen var även väldigt trevlig får jag säga. God mat och trevligt sällskap summerar den rätt bra.
 
Så till dagens bestyr. Alldeles straxt ska vi åka iväg på barnloppis. Vilket jag sett fram emot ett tag nu. Planen är att köpa upp sig på kläder i storlek 92, då det är nästa storlek för Aurora. Sen får jag helt enkelt se om jag, vilket jag troligtvis kommer göra, hittar något annat roligt. Kanske några jeans till lill-damen och höstgrejer såsom vantar och mössa. Brukar ju finnas så mycket fina och billiga saker!
 
ikväll sen ska jag iväg på fest. En fest med tema 90-tal! Kommer bli spännande. Jag hoppas verkligen att jag inte är helt ute med min outfit. Ska försöka fotografera den till bloggen så att ni får se.
 
Och här kommer en bild på morgonens glad-skit. Man kan inte göra annat än att bli glad när man får vakna upp med dig i sitt liv. <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?