Länge sedan nu.
Publicerat den

Dagarna går med skola, träning, läsning, dagis, familjeträffar och lite allt möjligt. Detta har gjort mig rätt upptagen den senaste tiden. Sen får jag faktiskt erkänna att jag inte har känt mig på topp heller. Varken med bloggande eller så mycket utöver Aurora, skola och träning. Jag vet inte om det beror på att hösten verkligen har fått sitt grepp och att det har börjat bli mörkare och kallare, men någonting är det. Min förhoppning är att det kommer kännas lite bättre nästa vecka då jag har en del roligheter inplanerat.
 
Här kommer några bilder från träningen igår. Och ett stort tack till min pappa som lånat ut sin mobil till mig så att jag kan leva som normalt igen. Och framför allt träna som vanligt med RunKeeper. Utan den känner jag mig vilsen då jag tränar.
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?