Klantighet.
Publicerat den

Ibland blir man bara så irriterad på sig själv. Som när man tappar mobilen två sekunder innan man ska ut och träna. Tappar den så att hela skärmen slutar fungera. Tappar den så att man inte kan se eller spara över de bilder man tog under resan till Göteborg.

Ja, som ni förstår står jag numera utan mobil. Och troligtvis kommer den inte att vara tillbaka förrän om 1-2 veckor. Kanske längre. Jag är så inte road utav det här. Så, tyvärr får ni inte se några bilder från resan i helgen heller. Jag hoppas verkligen att man åtminstone kan rädda bilderna om nu inte mobilen går att rädda. Jag håller tummar och tår.



Anni

Du har inte minneskort så att bilderna sparas där direkt?

Svar: Nej, tyvärr inte. Jag har inget minneskort. :(
Rebecca



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?