Jag kan inte ens komma ihåg sist det hände.
Publicerat den

Inatt fick jag sällskap av Aurora i min säng. Och helt ärligt kan jag inte ens komma ihåg när det hände sist. Aurora har alltid varit ett barn som sover bäst själv, men igår, samtidigt som jag gick och la mig, vaknande Aurora upp och var jätteledsen. Efter att ha försökt trösta henne en stund utan lycka frågade jag henne om hon ville sova i min säng och det ville hon. Jag trodde nog inte att det skulle fungera, men det gjorde det. Så från tio ungefär till fem imorse sov vi tillsammans i min säng. Men sen var det tydligen dags att gå upp. Så vid det här laget har vi varit uppe närmare tre timmar. Det känns som att det kommer att bli en rätt lång dag idag. Tur är väl att vi har en del roligheter inplanerat idag.
 
Vid elva ska vi på marknad med mina systrar. Efter det ska vi på en planerings-middag hemma hos min pappa och hans sambo. Nästa helg, fredag-söndag, åker nämligen hela familjen till Göteborg på familjesemester. Och  som jag längtar! Hoppas att kommande vecka går fort.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?