Förvånad Mamma!
Publicerat den

När jag och Aurora kom hem efter dagis idag började jag fixa maten här hemma. Aurora satt då och kollade på barnkanalen en stund innan hon kom in till mig i köket och deklarera att hon vill kolla på 'Amin' (Alvin). Då jag för tillfället står med händerna fulla ber jag henne vänta en stund och hon går tillbaka till vardagsrummet. När jag sedan väl kommer in i och ska hjälpa henne möts jag av en dotter som säger 'duti tjej' och ser väldigt belåten ut. Då ser jag att hon har satt igång dvdn. Rätt dvd och allt! Och inte bara satt igång den utan även bytt film (Alvinfilmen låg fritt på tv-bänken) och stoppat tillbaka den gamla filmen i sitt fodral. Och det enda jag jag kunde göra var att gapa. När lärde hon sig det här!? Vad hon kan min lilla tjej! Fasen vad stolt jag blir!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?