Eh ja..
Publicerat den

Inatt sov jag fyra timma. FYRA. TIMMAR. Sug på den ni. Det var lagom roligt. Jag vet inte vad det är just nu, men jag vaknar mitt i natten och sen ligger jag vaken. Timme ut och timme in. Ibland vaknar jag av Aurora som vill ha välling, men oftast är det faktiskt jag själv som vaknar. Det är hemskt. Ni har möjligtvis inga tips om vad man kan göra för att somna lättare? Räkna får fungerar inte. Jag har försökt.
 
Kvällen kommer garanterat att bli intressant. Jag ska nämligen ut med några kompisar, samt syster A med sambo, för att äta middag. Det finns en liiiten risk att jag kommer somna rakt upp och ner innan vi ens har fått in maten. Får se till att säga till syrran att ha koll på mig. Hon får typ sparka mig på smalbenet eller något om jag börjar se dåsig ut. Nej, nu hoppas jag verkligen att det inte ska behöva gå så långt, men risken finns att jag blir den första som somnar ute på en restaurang.
 
Annars får jag önska er en fin fredag utan pinsamma insomnanden!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?