Ett tag sedan nu.
Publicerat den

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Och det har sina anledningar:
 
- Ett, jag och Rora har varit sjuka här hemma. Jag var så dåligt i tisdags att jag fick leja min moster att gå med Rora till och från dagis. Jag har nämligen haft en envis förkylning som övergick i bihåleinflammation vilken gav mig huvudvärk som gjorde mig illamående. Ja ni hör ju. Men nu är vi på bättringsvägen båda två och det känns så jäkla bra. Jag är trött på att vara sjuk och vill börja träna igen. Tre veckor uppehåll känns verkligen sååå tråkigt.
- Numer två, jag har skrivit hemtenta och det tar ju tid och fokus.
- Numer tre, jag har lånat och kopierat böcker som en galning till nästa kurs.
- Fyra, jag har börjat läsa litteratur som en galning till nästa kurs. Och det är tydligen vad jag kommer att sysselsätta mig med de kommande veckorna. Vi ska läsa tolv böcker på fyra veckor. Eeehhh?! Hallå, hur tänkte min lärare där egentligen? Jag kan bara gissa..
- Fem, vi har varit och firat min pappa som fyllde år igår. Och det var lika trevligt som alltid när familjen samlas.
- Numer sex, idag har vi haft besök av Auroras farfar och hans fru. Supertrevligt! Jag säger som jag brukar, det är verkligen tur att Rora har dem i sitt liv. 
 
Så, det var väl en rätt bra sammanfattning om vad vi har haft för oss de senaste dagarna. Och nu tänkte jag faktiskt kolla någon film och bara ta det lugnt. Hoppas att ni har haft en fin vecka också!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?