Sån jäkla bra start på dagen!
Publicerat den

Innan turen.
 
Ni får se mycket pulsklocka-bilder nu. Jag hoppas att det inte gör något.
 
Idag när jag var ut och skulle träna så var planen att jogga 2,5 km. Det lyckades jag med, på en tid på 24.50. Då flåset fortfarande kändes helt okej tänkte jag att jag skulle ge mig på ett av mina mål som jag haft sedan jag började med intervallerna, att orka jogga trettio minuter i sträck. Och det lyckades jag också med! Och det kändes så bra! Det känns så jäkla bra! Att faktiskt nå ett mål som man jobbat mot så länge. Det gick sakta, men det gick! Så, nu är det bara att jobba mot nya mål. Då jag inte bara klarade av 2,5 km idag utan även 3,11 km får nästa mål bli på fem kilometer. Jag är taggad!
 
Åh, just det! Sen fick jag ett samtal från jobbet idag. Jag ska dit och vikariera några timmar på torsdag. Den här dagen kunde nog inte ha börjat bättre!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?