Hejsan!
Publicerat den

Så har det återigen några dagar sedan jag var in här och skrev. Beror på lite olika saker. Bland annat har Aurora varit sjuk (igen). Min tentafredag blev en vabbdag istället. På lördagen fick Aurora åka hem till min pappa en stund då jag verkligen var tvungen att skriva klart tentan. Hon kändes lite bättre också så det gick bra. Söndagen användes till städning och lite annat. Igår var jag in till skolan, på den andra lektionen, på den nya kursen jag läser. SNARK vad tråkig den är! Allt jag har att säga är att det är tur att jag har så bra klasskamrater. Jag blir även förundrad över att det kan vara så stor skillnad på lärare. Han som vi hade i förra kursen var superbra, men han som vi har nu är världens torrboll. Jag tänker: Bara sex lektioner kvar, bara sex lektioner kvar! Det är verkligen trist att det ska vara så då ämnet är så intressant!
 
Jag måste även berätta att jag var ut och tränade igår. Och jag tänkte testa att springa lite längre i sträck än sist. 3.5km blev det sammanlagt. Och det gick riktigt bra. Det roliga är att jag känner min kropp allt bättre. Jag var inte speciellt anfådd när jag var klar och det eftersom att jag höll koll på pulsen. Det var bara benen som kändes tunga. En skön känsla faktiskt. Nästa måndag ska jag ge mig på 4km. Jag längtar!
 
 
 
Det var en liten sammanfattning om vad som hänt sen sist. Nu är det dags att återgå till det här:
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?