Tillåt mig presentera.
Publicerat den

 
Mitt arbete. 24 sidor långt. 7389 ord. Alldeles nyss skickade jag inte det. På onsdag ska vi ha en miniventilering. Om det nu blir några fler som skickar in sina arbeten förståss. Om fyrtiofem minuter ska arbetena vara inne och än så länge är det bara en annan tjej som har lämnat in sitt arbete. Vi har verkligen bra framförhållning i min klass.
 
Helt ärligt så tror jag aldrig att jag har skrivit ett så här stort arbete. Men något som jag tycker är riktigt skönt med att skriva är när man ser att bitarna börjar falla på plats. Känslan när man kan scrolla upp och ner, upp och ner, och när man ser att det står rader och rader av text. Min text. Då känner man sig lite stolt faktiskt. Jag har presterat det där liksom. Det har varit jobbigt och stundtals väldigt tråkigt, men nu börjar jag bli klar. Känner ni igen er? Det kanske bara är jag som tänker så? Haha. Och sen håller jag självklart tummar och tår för att jag inte behöver skriva om hela skiten sen också. ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?