Solig dag och cykeltur.
Publicerat den

Idag på eftermiddagen tog Aurora och jag en cykeltur in till en park här i stan för att träffa Roras pappa. Jag hade dessutom bjudit in Tant Per då det var länge sedan vi umgicks. Jag och Tant Per satt på en bänk i parken och pratade medan Rora lekte med sin pappa. Jag och Per knatade även iväg till en affär lite snabbt och köpte årets första glass. Twister. Godare glass får man nog leta efter!
 
Efter nära två timmar var det dags att cykla hem igen. Aurora skötte sig jättebra under cykelturen och sammanlagt trampade jag oss en mil idag. Det kommer garanterat att kännas i min ovana bakdel imorgon. Haha.
 
 
                                        Jag fick även denna blomma av Aurora.
 
                                                        Den soliga parken.
 
                                                            Mmm.. glass!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?