Plötsligt händer det.
Publicerat den

 
Att dra ut klockan sju och träna det har nog aldrig hänt förut, men imorse var jag duktig. Vaknade 06 av en ledsen Aurora. Var och hämtade henne till min säng och där myste vi ett tag. Vi hann till och med göra koja för att gömma oss från en fluga som flög runt. Som jag älskar dessa små ögonblick med min dotter. ♥

När min mormor sen gick upp gick även vi upp. Jag drog på mig träningskläderna. 40 minuters intervalltur orkade jag med. Idag kortade jag även ner gå-minuterna emellan och det kändes. Kommer nog att ligga på den här nivån ett tag nu, men det känns helt okej faktiskt. Jag är glad så länge jag märker att det faktiskt går framåt.
 
Väl hemma igen åt jag frukost och vinkade av Rora som åkte med min moster till dagis. Efter ett tag var det dags för mig att bege mig till stan för att röra mig mot Västerås. Idag hade vi lektion om svensk 1700-tals litteratur. Rätt intressant faktiskt. Jag har även läst ut Goethes "Den unge Werthers lidande" idag som var en väldigt tragisk och känsloladdade bok som handlade om olycklig kärlek och självmord. Alltså, den var faktiskt bättre än vad den låter. Haha.
 
Väl tillbaka i stan igen var det bara att trampa hemåt igen. Över en mil på cykeln hann jag med idag också. Det kändes bra. Nu är det dags att sova och det känns verkligen att det har varit en fullspäckad dag. God natt mina läsare. Vi ses imorgon!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?