På väg.
Publicerat den

Så sitter jag på bussen igen. Som jag nämnde igår väntar fem timmar lektion. Jag hoppas verkligen att vi har raster och lunch. Annars finns det en risk att jag dör. Skojar inte. (Eller jo det gör jag, men ni fattar grejen.) Idag ska vi gå igenom Diderot, Voltaire och Swift. Och säkert en massa annat. Det kommer garanterat att bli intressant. Speciellt med den läraren vi har. Än har jag bara gott att säga om honom och jag hoppas att jag tycker likadant i slutet av denna kurs. Haha

Väl tillbaka i Eskilstuna ska jag svänga förbi och hämta upp Rora på dagis. Blir en lång dag för henne idag. Sen när vi kommer hem tänker jag inte göra ett skit. Blir fredagsmys, gos med Rora och säkert någon film. Det tycker jag faktiskt att jag förtjänar efter en dag som denna. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?