Jag vet, jag vet.
Publicerat den

Det har varit dåligt uppdaterat här nu i några dagar. Men så kan det bli ibland. Det har varit fullt upp. Jag har varit på traktorrally, sett Eurovision med två av mina mamma-vänner, varit ute massor, ätit grillat, mysit med en sjukling här hemma, tränat, shoppat, läst och pluggat. Ja det har varit fullt upp. Veckan som kommer hoppas jag blir lite lugnare. Ska försöka lägga upp bilder från traktorrally här imorgon. För övrigt, vilken grej! Att sitta och skumpa runt på ett traktorflak ute på landet i nästan två timmar, det var verkligen en upplevelse! Jag har redan anmält mig till att åka med nästa år. Och då hoppas jag verkligen att Rora kan följa med (så hon inte är sjuk som i år). :)

Hoppas att ni också har haft en trevlig, upplevelserik och varm helg mina läsare! :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?