En av de bättre dagarna.
Publicerat den

Dagen började med sovmorgon. Så skönt! (Jag håller på och blir bortskämd här hemma förstår ni. Min mormor har nämligen tagit Rora på morgonen några gånger nu. Det tackar jag verkligen för samtidigt som jag faktiskt tycker att det är lite jobbigt att belasta någon annan. Förstår ni vad jag menar? Det är lite ovant när man inte är van att ta emot hjälp så ofta.)
 
Ute var det finaste vädret på länge! Soligt och varmt. Säkert sjutton grader. När jag och Rora skulle åka buss in till stan fungerade inte mitt kort. Vilket var mindre bra, men som tur var fick jag åka med ändå. Det tackar jag för! Väl inne i stan var jag och Aurora på playdate med Linda och Eddie. Vi var till en park där barnen fick springa omkring. Sen fikade vi och pratade en massa. Riktigt trevligt var det.
 
När det var dags att ta sig hem så valde jag att promenerade hem. Fem kilometers promenad i underbart väder. Väl hemma åt vi mat på altanen och njöt ännu mer! Allt jag kan säga är att jag och Aurora har haft en underbar dag idag. Jag hoppas att ni också har tagit tillvara på denna söndag. Här kommer tre bilder på Rora från idag.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?