Det var definitivt inte igår.
Publicerat den

Idag bär det av till Vås för min del. Börjar en ny kurs idag så det ska bli intressant. Bara jag kommer dit i tid och utan strul på vägen så är jag nöjd.
 
Inatt drömde jag nämligen att det var kaos att ta sig till skolan. Bussen var försenad. Jag visst inte vart jag skulle. Trodde att det var någonstans i Norrköping (??). Plus att jag skulle trixa med väskor, barnvagn och barn. Hur det kommer sig att Aurora skulle med till skolan har jag ingen aning om. Antagligen stod jag utan barnvakt.
 
Tydligen är jag mer nervös än vad jag trodde för att "återvända" till skolan. (Den andra kursen jag läser räknas inte riktigt tycker jag då jag inte varit på mer än tre-fyra lektioner under hela terminen.) Det kommer säkert att gå jättebra idag, men jag är väl bara lite ringrostig helt enkelt.
 
                                                       En bild på nattstressar'n.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?