Det är ingen vanlig dag..
Publicerat den

.. nej det är ingen vanlig dag! För det är Rebeccas födelsedag, hurra, hurra, hurra! :D Japp så var man ett år äldre. 24 år gammal. Låter ju skitgammalt ju. Men bara att vänja sig antar jag. Haha!

Idag har jag varit på lektionen i Västerås igen. Just för tillfället sitter jag på bussen hem och ska sen hoppas på nästa buss i stan. Ikväll blir det att läsa igenom en klasskompis arbete då vi har ventilering imorgon. Sen tänkte jag nog kolla film och äta marängsviss. Det tycker jag definitivt att jag förtjänar en dag som denna. För övrigt har jag två lektioner kvar, imorgon och på fredag, och sen är det sommarlov! Okej, inte riktigt då jag får en hemtenta på fredag och så ska det slutliga versionen av uppsatsen in snart. Men tanken på att det snart är ledigt gör mig superglad! En hel sommar hemma med Rora. Som jag ska njuta!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?