Dagen.
Publicerat den

Dagen idag började med en väldigt mysig start. Jag och Aurora åt frukost tillsammans i lugn och ro. Man märker verkligen hur mycket mer honom är med när man pratar med henne nu än om man jämför för ett halvår sen. Plus att hon själv säger när saker är gott, om hon vill ha mer och om vems macka det är till exempel. Man blir så bubblande och själsligt glad över att ha en så härlig och go unge! ♥
 
Efter frukost och morgonbestyren cyklade vi till dagis. När jag hade lämnat Rora cyklade jag till Bibblan här på orten. Då jag var lite tidig hann jag läsa en del till skolan. Jag satte mig på en väldigt solig och varmt plats vid vattnet. Det var hur mysigt som helst!
 
 
 
Väl hemma igen efter boklånet lade jag mig ute på gräsmattan i två timmar för att sola och så passade jag på att läsa ytterligare. Hur skönt som helst! Efter lunch var det dags att hämta Rora igen, men den här gången var jag lite lat och tog bilen. Haha. Idag hade de haft ett litet race för barnen på dagis så Aurora hade fått ett diplom med sig hem. Det var lite kul. :) Väl hemma fikade vi och Rora lekte med vatten på altanen. Det kommer hon definitivt göra fler gånger i sommar. Hon älskar verkligen vatten. Men vilket barn gör inte det egentligen? ;)
 
 
Nu ska jag avsluta kvällen med att läsa ut boken till imorgon. Då är det nämligen dags för nästa seminarium. Fem timmar. Det kommer definitivt att kännas i huvudet imorgon kväll. Men förhoppningsvis ger det lika mycket som gårdagens lektion och då kommer det vara värt det.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?