Och hur tänkte han där?
Publicerat den

Min lärare skrev till oss studenter igår att "Det är valfritt att komma på morgondagens lektion. De som känner att de behöver hjälp får givetvis komma. (Fast jag rekommenderar att ni alla kommer då det är så långt tid till nästa gång.)"

På riktigt. Hur tänkte han där? Att säga till studenter att det är valfritt att komma och sedan säga att det är bra att man kommer är ju bara skrattretande. På riktigt. Vem går om man inte måste? Jag hade kanske gjort det förr, men sedan jag fick barn uppskattar jag de där ensamma timmarna medan lillan är på dagis alldeles för mycket för att sitta på högskolan om jag inte måste. 
 
Så nej det blev ingen skola denna gång heller. Istället skrev jag på uppsatsen och motionerade lite. Och tog mig en lång skön dusch. Mycket bättre att sitta på en (tyvärr) tråkig lektion.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?