Och det fortsätter.
Publicerat den

Jag och min moster, som blev sjuka samtidigt, är friska nu. Superskönt. MEN.. så inatt spydde Aurora igen. Förvånad? Inte speciellt. Jag bara suckar inombords. Nu har det gått 48 timmar mellan, låt oss kalla det episoderna, två gånger. Det känns bara helt galet att det håller på så här! Det är tur att jag är hemma om dagarna i alla fall och studierna är väldigt flexibla. Tycker synd om dem som måste vara borta en massa från jobb och skola om barnet är så här utdraget sjuk. 

Jag ringde även bvc idag för att kolla så att allt står rätt till. Där fick vi tips om en mjölkfri kost ett tag framöver, så det kör vi på. Sedan skulle vi höra av oss om det fortsätter så här när vi närmar oss helgen eller om Aurora blir slappare och mer frånvarande. Men så länge som hon är pigg och äter och dricker bra var det helt enkelt bara att vänta ut det. Inte så roliga ord att höra när man är inne på dag sex med magsjuka. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?