Lite av varje.
Publicerat den

Denna dag har innehållit lite av varje. Jag har pluggat, varit och hjälpt min syster då hon skulle besikta min pappas bil men inte ville köpa in den på besiktningen, vi har haft främmande och fikat, jag har spelat Candy crush saga (beroende framkallande till tusen), tagit hand om ett väldigt gnälligt barn som var en timme kortare på dagis idag. Ja dagen har helt enkelt innehållit lite allt möjligt.

Morgondagen är ännu oviss. Egentligen har jag skola inplanerad men då det verkar vara något på gång med Aurora så får jag troligtvis vara hemma med henne istället. Aurora har praktiskt taget gnällt sedan hon gick upp imorse. Sedan har hon även ätit mycket sämre än normalt. Något är på gång. Kanske är det bara tänderna som spökar, men bättre att ta det säkra före det osäkra.

Ett stort plus för dagen är att det har varit soligt och fint idag. Äntligen är våren här. Snön smälter undan för undan och jag håller koll i rabatterna efter krokusar. Som jag längtar efter dessa blommor!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?