Mycket igen.
Publicerat den

Ja nu är det mycket igen. Det har varit studentfirande, skolavslutning, plugg, jag har agerat flytthjälp, jag har varit smörgåstårte-tillverkare och en massa annat smått och gott. Jag trodde, vilket jag skrev förut, att det skulle bli lugnare den här veckan, men det har snarare varit tvärtom. Inte en lugn stund. Men nu sitter jag och skriver klart min hemtenta och när den är inlämnad har jag sommarledigt tills i september. Det ska bli sååå skönt!

För övrigt var jag till optikern idag. Önskade mig pengar till glasögon när jag fyllde år (tusen vuxenpoäng på det!) och så var jag dit idag. Om tre veckor är det då dags att hämta hem mina nya glasögon. Tre par blev det till och med. Två vanliga och ett par solglasögon. Det var nämligen tre för en så jag passade på. Dyrt blev det, men jag hoppas att det kommer vara värt det. Speciellt till hösten när det är ännu mer läsande och plugg. För övrigt fick min pappa sig några skratt under testandet av glasögon. På riktigt så undrar jag vilka som köper vissa glasögon egentligen. Senapsgult och leopardmönstrade 40-talsbrillor känns lite too much kanske. Eller så är det bara jag som tycker det.
 
Nej, nu är det dags att återgå till tentaskrivandet. Hoppas att ni får en fin fredag mina läsare!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?