För ett år sedan.
Publicerat den

 
Denna bild togs på midsommar för ett år sedan. Tänk vad mycket som har hänt sedan dess! Dagarna rullar på och Aurora växer och utvecklas varje dag. Igår gick hon själv upp och ner för farstutrappen själv utan att hålla i sig. Hon pratar mer och mer och använder riktiga ord allt mer. Hon förstår när man pratar med henne och förstår när man ger henne instruktioner. Det är en sååå stor skillnad om man jämför med hur det var för ett år sedan. Ibland kan jag sakna det lilla knytet, men jag måste faktiskt säga att det är väldigt skönt att ha ett barn istället för en bebis. Man har lite större frihet då.
 
Idag ska vi hem till min pappa för att fira med familjen. Det ska bli kul! Om det blir som förra året blir det lekar, skratt och god mat. Låter super tycker jag!
 
Glad midsommar på er mina läsare!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?