Tidig morgon och marknadsplaner.
Publicerat den

Idag vaknade jag vid sju av en grinig Aurora. Jag gav henne välling och där någonstans kunde jag ha sovit i cirka 1,5h till, men icke! Det var så mycket som snurrade i huvudet. Framför allt dagens planer. Om en timme ska jag skjutsa min pappa och hans blivande sambo till bussen, de ska på kryssning i några dagar, och efter det ska vi hem till far min i några timmar till innan vi ska iväg på marknad med, nästintill, hela syskonskaran. (Syster C är i London och lever livet just för tillfället.) Så min hjärna hade mycket mer att tänka på än sömn.
 
Jaja, så kan det vara ibland. Just för tillfället sitter jag och Rora och äter frukost framför Scooby Doo, igen. Aurora älskar verkligen Scooby. Hans namn är något av det första hon säger när hon vaknar. Haha.
 
Och vindruvor är gott till frukost. Fast Rora kallar det för "liiven" (oliven). Haha, gullungen min! ♥
 
Hoppas att ni får en fin fredag mina läsare (När blev det fredag, igen? Dagarna går sååå fort!) med trevligt sällskap, bra väder och förhoppningsvis något trevligt äventyr!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?