Sånt som jag helst undviker.
Publicerat den

För tre dagar sedan (och troligtvis på grund av allt utebadande) började jag få ont i örat. Sådär extremt ont att jag inte kan röra eller sova på örat. Jippi, NOT!! Så imorse ringde jag till vårdcentralen och fick en tid några timmar senare. Så det är vad jag har gjort idag. Varit till läkaren alltså. Och sugit rent öronen. Det är verkligen hemskt. Har ni testat det någon gång? Det känns som att man ska suga ut hjärnan genom örat. På riktigt. Sedan är det ju inte så skönt när man har ett uppsvullet öra heller. Läkaren får ju ta i lite extra för att ens se in i örat. Nej det är inte trevligt alls. Men nu behöver jag förhoppningsvis inte göra det mer igen. För den här gången i alla fall. Så, nu är jag ordinerad örondroppar i en veckas tid. Jag hoppas verkligen att de hjälper så snart som möjligt. Det är inte kul att ha det så här.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?