Natten och dagen.
Publicerat den

Natten gick väl ungefär som jag hade trott. Lillen somnade vid nio. Sov till halv ett. Vaken en timme plus. Sen sov han till fyra. Vaken för mat. Sov till sju. Mat igen. Sov fyrtio minuter till och sen var det dags att gå upp då min syster kom och hämtade honom. Sammanlagt har jag nog sovit cirka fem timmar. Och då är det nog till och med lite i överkant på hur mycket jag faktiskt fick sova. Pjuh! Jag är helt slut. Det kommer inte ta många minuter för mig att somna ikväll. Det är ett som är säkert. MEN det var ändå mysigt. Och speciellt då min systerson är mer gosig än vad Aurora var när hon var liten.
 
Dagen idag har varit helt underbar! Vi har varit och plockat jordgubbar ute på landet. Sommarkänslan på det är ju helt sjuk! Efter det åt vi lunch hela gänget (Jag, Rora, Nicke, Bea, Micki, Anni, Matte, Devin och Cassie) och åkte ut till en sjö här i stan, samma som vi var till i förrgår (vilket jag inser att jag inte skrivit om här), för att bada. I sjön var det tjugo grader och så skönt! Själv har jag förhoppningar om att vi åker dit imorgon igen och njuter ännu mer av sommaren. Vi får helt enkelt se vad som blir bestämt imorgon. Här nedan kommer en bild på Rora i jordgubbslandet.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?