I denna stund.
Publicerat den

I skrivande stund sitter jag hemma hos min pappa. Här har vi sovit i natt, jag och Aurora. Igår eftermiddag gick vi nämligen över till min pappa för att hänga här, men så blev klockan så mycket att det var dags för Rora att sova och då fick det helt enkelt bli en övernattning. Vi, jag och Aurora, doppade oss även i min pappas pool igår. Så skönt! Det var hela 23.4 grader och årets andra dopp är avklarat. Aurora tyckte dock inte alls om det utan hon var nog av den åsikt att det fortfarande var för kallt.
 
Eftermiddagen och kvällen igår spenderades med mina fem systrar och min systerson. Det var riktigt trevligt. Vi åt mat, gottigheter och kollade film. Samt snackade en massa, allihop. Det är inte så ofta som vi alla samlas och umgås numera när allt fler flyttat hemifrån. Sådär spontant menar jag. Jag tror att alla systrar kände precis likadant.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?