Helgen som varit.
Publicerat den

Så här såg det ut på morgonpromenaden imorse. Självklart skulle Aurora hjälpa sin moster att gå med hennes hund Cleo. Aurora var jätteduktig på promenaden och vi stannade till vid en lekpark en stund, men när vi skulle gå hem var det jättetråkigt tyckte Rora som protesterade vilt och fick åka i vagnen resten av vägen hem.
 
Då jag i början på förra veckan blev ombedd av min pappa att sova hemma hos dem, då de skulle vara borta hela helgen om min minsta syster skulle bli själv, så är det här vi har spenderat helgen. Vi har badat (varje dag), kollat film (i massor), ätit god mat, umgåtts och faktiskt mest setat inne för att undvika värmeböljan. Idag är det dock sista dagen här för om några timmar ska jag hämta min pappa och hans blivande sambo igen. Det har varit en riktigt fin helg, men det ska faktiskt bli skönt att sova i sin egen säng igen. Borta bra, men hemma bäst.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?