Onsdag.
Publicerat den

 
Det var minus nitton grader imorse när jag gick upp. Vilket var lite väl kallt tycker jag. Då jag skulle åka till dagis med lillan kändes till och med bilen seg i kopplingen och styrningen. Säger bilen ifrån så är det kaaallt.

Aurora blev ledsen vid avlämningen idag igen. Jag tror att hon har förstått lite mer om vad dagis faktiskt innebär, vilket bara är naturligt. Aurora blir mer och mer medveten om omvärlden och det kommer att yttra sig på olika sätt. Det här med dagis kommer att vara jobbigt ett tag framöver och det får det vara.
 
När jag kom hem försökte jag sätta igång med arbetet som jag ska skriva nu i vår. 7,5 högskolepoäng på ett enskilt valfritt arbete. Den ni! Frågan var bara VAD jag skulle skriva. Vet ni hur svårt det är att komma på vad man ska skriva när man får skriva om vadsomhelst? Jag har spånat sedan igår, men så kom jag på det. Äntligen! (Med lite hjälp av min moster måste jag då också säga.) När det väl var bestämt så gick det lite lättare. Nu har jag i alla fall hittat litteratur och kommit igång med det PM som ska in nästa vecka. Känner mig duktig. Det kommer bli bra det här! :)
 
Efter lunchen åkte jag och hämtade hem lillan från dagis. Hon blev jätteglad över att se mig vilket värmer mammahjärtat något så otroligt! Väl hemma igen busade vi och åt mellis. Nu sover hjärtat sin eftermiddagsvila. Det var dagen så här långt. Snart är det dags att börja med maten och ikväll ska jag sätta igång med mitt tredje rit-projekt. Ska bli kul!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?