Lördag.
Publicerat den

Så var det lördag igen. Veckorna går så fort nu för tiden. Idag väntar vi främmande. Imorgon väntar jag främmande och på måndag väntar jag troligtvis främmande. Vi är alltså uppbokade några dagar framöver. Så ni vet.

Idag väntar vi besök av min gammelfaster, min mammas kusin och eventuellt mina sysslingar. Det ska bli lite intressant. Har inte träffat dem på jagvetintehurmångaår. Så det känns som att det är dags nu. Ingen av dem har t.ex. träffat Aurora. Så det ska bli kul att presentera dem för henne.

Innan dess ska vi veckohandla och handla lite till fikat. Aurora sover just för tillfället så det är dags att äta lite lunch och skriva en handlingslista. Jag kommer att vara upptagen de kommande dagarna, men ska försöka att uppdatera i alla fall. :) (Jag satt, innan jag skrev det här, och läste gamla blogginlägg, och oj vad kul det är att kunna gå tillbaka och kolla vad man gjort! Jag måste bli bättre på att uppdatera! Måse.) Ha det bra så länge!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?