Gud vad jag älskar't!
Publicerat den

Att sitta och vänta på att telefonen ska ringa i två och en halv timme är sådär lagom kul. Läkare och deras telefontider, jag säger då bara det..
 
Uppdatering 1: Insåg att jag måste ringa några samtal idag. Typ nu, men det går ju inte för det finns ju en risk att läkaren får arslet ur och ringer just när jag ringer. Typiskt min otur också. Så jag vågar inte ta den risken. Ring läkare, RING NU!
 
Uppdatering 2: Då samtalet från läkaren aldrig kom bestämde jag mig för att istället ringa tillbaka till vårdcentralen för att ifrågasätta varför läkaren aldrig ringde mig. Då fick jag svaret. Det var tydligen imorgon han skulle ringa. Ehh och när missade jag det? Det kan ju ha varit så att jag hade så mycket att göra när tanten rinde och bokade in telefontiden att just orden, "på onsdag", undkom mig. (Jag skulle precis gå in till tandsköterskan när det ringde igår. Med mobilen i ena handen, ett barn på den andra armen och puttandes en vagn framför sig, samtidigt, kan ha gjort mig liite ofokuserad.) Jahaja, det var den väntan i onödan. Så mellan 08.00 och 08.30 imorgon kommer jag förhoppningsvis att prata med läkaren.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?