God morgon!
Publicerat den

Idag blev det en lugn morgon för min del. Min moster skulle iväg med min kusin så de passade på att lämna av Aurora på dagis på väg in till stan. Det tackar jag för! :)

Min morgon blev som sagt lugnare än vanligt idag. Jag fick äta frukost i lugn och ro, vilket ni säkert har förstått inte händer särskilt ofta, och sedan kunde jag ta mig en lååång dusch utan tankar på vad Aurora kanske skulle kunna ha för sig under tiden. Snacka om bra start på dagen! Jag känner mig peppad och energifylld! Dags att sätta igång med PM skrivandet.

Dagens:
Att göra: Skriva klart Pm:et!
Dagens väder: Soligt och klart på himlen! Riktigt fint. Minus 13.4 grader.
Dagens frukost: En limpmacka med gravad lax, apelsin och apelsinjuice.
Dagens låt: The Script - This = Love.
Dagens jag-ser-fram-emot: Att kramas och gosa med Aurora när hon kommer hem från dagis.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?