Dags igen.
Publicerat den

Snart är det dags för mig att börjar plugga igen. För att vara mer exakt är det 13 dagar tills det drar igång. Jag ser både från emot det och är smått nervös inför det. Men det ska nog gå bra. Det är ju inte första gången. ;) Termin åtta för att vara mer exakt.

För er som inte har studerat på högskolan så ska jag berätta för er exakt vilka förberedelser jag håller på med nu. Jag söker böcker. Kurslitteratur. Som en galning!! Jag försöker göra allt för att slippa köpa nya böcker. Helt galet hur mycket litteraturen kostar egentligen! Bara till dessa två kurser skulle nog säkert böckerna ha gått på över tre tusen kronor. Det är ju så att man blir mörkrädd. Jag hoppas på att komma undan med tusen kronor. Då är jag nöjd. Detta är bara böcker till studier på halvtid får jag tillägga. Allt jag har att säga är att det är tur att studierna i sig inte kostar någonting för då hade nog ingen haft råd att studera.
 
Föräldrapenningen ska räcka långt denna månad. Önska mig lycka till!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?